Na okres jesienno-zimowy miasto Wodzisław Śląski zaplanowało nową, ekologiczną kampanię reklamową. Cel? Walka ze smogiem. Miasto we wrześniu szukało osób, które chciałyby zostać twarzami kampanii i pojawić się m.in. na wodzisławskich billboardach.
Udział w internetowym „castingu” mógł wziąć niemal każdy wodzisławianin: nieistotne były płeć i wiek (w przypadku osób niepełnoletnich zgłoszenia dokonywali rodzice). Nie bez znaczenia była także troska o środowisko naturalne.
Jak wodzisławianie mogli zgłosić swój udział? Wystarczyło wysłać swoje zdjęcie/a (najlepiej portretowe), imię, nazwisko, dzielnicę na adres rzecznik@wodzislaw-slaski.pl. Na fotografie wodzisławski magistrat czekał do końca września. Wyboru kandydatów dokonało Biuro Prezydenta Miasta.
Twarzami kampanii "Zdemaskuj smog" zostali:
Paulina Śnieg z osiedla XXX-lecia (l. 13)
Filip Chrobok ze Starego Miasta (l. 5)
Mirosława Wachowicz z osiedla Przyjaźni
Kamil Wita z osiedla Dąbrówki (l. 19)